Lid Worden

Kom ook bij V.C. Shot volleyballen!

Lijkt volleybal je een leuke sport? Kom dan geheel vrijblijvend drie keer meetrainen met een team dat bij je past. Je kan ook op maandag- of donderdagavond een kijkje komen nemen bij de trainingen in sporthal Interwey in Culemborg om de sfeer te proeven, of nog beter tijdens een van de thuisspeeldagen op zaterdag!

Bij V.C. Shot mag je drie keer meetrainen zonder enige verplichtingen. Daarna willen we graag dat je je officieel inschrijft. Neem contact op via email met de Technische Commissie, de Jeugdcommissie of de Recreantencommissie om meer te weten te komen over wat er voor jou mogelijk is. Geef in je email ook aan wat je ervaring is met volleybal zodat we een geschikt team voor je kunnen vinden.

Lid worden

Als je na drie trainingen besluit om lid kan je dit doen door het inschrijfformulier in te vullen en deze te versturen naar de ledenadministratie.

Lidmaatschap Bedrag (per maand)
Jeugd tot 12 jaar € 12,75
Jeugd van 12 tot 18 jaar € 17,25
Senioren (18+) € 27,50
Recreanten € 16,50

Verenigingsleden

Naast gewone leden kent VC Shot ook verenigingsleden. Dit zijn personen die vrijwillig functies of taken vervullen en niet actief volleyballen. Denk hierbij aan een ouder die een jeugdteam coacht of een ouder die in een commissie zit. Het is zelfs mogelijk om als oud-lid een bestuursfunctie te vervullen. Al deze personen noemen wij verenigingsleden.

Om ook deze personen te blijven betrekken bij de vereniging hebben wij het verenigingslidmaatschap ontwikkeld. Deze leden worden gedurende het verenigingslidmaatschap opgenomen in de Ledenadministratie. Hieraan zitten diverse voordelen, zoals bijvoorbeeld de verenigingsnieuwsbrieven, teaminformatie en de Algemene Ledenvergadering.

Vul het inschrijfformulier compleet in en vermeld bij de opmerkingen dat het gaat om een verenigingslid en verstuur daarna het formulier naar de ledenadministratie.